Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nobel, avansno

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 10 oktobar 2009 16:32
Saša
Dragi Alfrede,

Iskreno i žarko želim da doprinesem miru u Svetu, da pronađem lek protiv SIDE, raka i drugih teških bolesti, da svoj deci omogućim normalan život... Da li mi na osnovu toga sledeće godine možeš dodeliti nagradu, a ja obećavam da ću je jako korisno upotrebiti (na primer za otkup moje kuće u Metohiji, koju sada Obamini potčinjeni bez trunke savesti koriste)

Unapred zahvalan,

Aleksandar Đikić,
Đakovica
Preporuke:
0
0
2 subota, 10 oktobar 2009 16:35
Mirko Grbić, Banjaluka
Da, sve je to već viđeno...u Titovoj Jugoslaviji to se zvalo NEGATIVNA SELEKCIJA KADROVA....
Preporuke:
0
0
3 subota, 10 oktobar 2009 17:12
LjiijanaNl
Sve je receno.Mogu samo da dodam da mi je zao onih davnih vremena.Nije me bas uzbudjivalo ko je dobio nagradu i zasto. Bio je mir i imala sam lep zovot,tamo gde sam zelela.Sad sam gde jesam i moram. Nema biranja.
Preporuke:
0
0
4 subota, 10 oktobar 2009 17:33
fantom slobode
ovo je kao sto rece "dzoni stulic" smijurija,dobio je to aliii....
predsjednik je od 25 januara 2009 a kanditatiure se bile do 31 dec 2008 eh ,izgleda da je to postalo smijurija
Preporuke:
0
0
5 subota, 10 oktobar 2009 18:27
Milorad
Kažu da su se Srbi najviše turčili pred sam raspad turske monarhije. Međutim i sam raspad Staklenog džina sa Bosfora sa stanovišta ljudskog veka nije bio baš šala. Lično želim Obami dug život i dobro zdravlje. Voleli smo čiča Tomu i plakali kad je umro, a evo saznadosmo da mu je Mišel bila unuka. Kao to nismo znali, pa su nas novinari nešto novo naučili. Da sam na amerikanskom mestu i sam bi se zamislio. Čemu ovoliko uvlačenje?
Preporuke:
0
0
6 subota, 10 oktobar 2009 18:53
Rodoljub
Kao što već napisah:

Posle Ahtisarija, Nobelova nagrada ima vrednost samo u novcu, nikako i u počastima.

Uostalom, ni većina ostalih dobitnika nije ništa bolja od Obame, jer, ako se pogleda spisak dobitnika, većina nagrada je otišla ili u pogrešne ruke (ili u prave, ukoliko ste licemer) ili dodeljena po krajnje čudno obrazloženom kriterijumu.

No, o kvalitetu dobitnika najviše govori činjenica da su dobitnici, obično, ljudi koji su izdali svoj narod, ili su prebezi i miljenici Zapada, službenici tog sistema, kao i političke organizacije koje služe u uspostavljanju evroameričkih vrednosti po celom svetu.

Primetićete da su skoro svi konflikti koji su "rešeni" a njihovi mirotvorci nagrađeni, ustvari ostali vrlo jaki i kasnije se ili ponovo razbuktali ili nisu ni prestajali da gore.

Neki od dobitnika su pre palikuće nego vatrogasci!

Obama je nagradu dobio više kao molbu da ne otpočne novi svetski rat, jer od Jevreja, Palestinaca ili Arapa nema više vajde to tražiti, ma koliko im ih često delili "dobrodušni" Skandinavci.

------------

Iskreno, nikada nisam ni čitao nobelovce (nagrada za književnost), jer mi je izbor literature koju su mi servirali Skandinavci bio oduvek suviše politički korektan, a pre svega nezanimljiv.

Pogledate li spisak dobitnika i godine dobijanja, prepoznaćete često posledičnu reakciju Štokholma na politička događanja (sekcija u Oslu), nikako realan kvalitet književnih dela.
Preporuke:
0
0
7 subota, 10 oktobar 2009 19:18
'ej bre
Da ne zna neko moze li i sedmica na LOTO-u da se dobije avansno? Mislim da imam bistru ideju.
Preporuke:
0
0
8 subota, 10 oktobar 2009 20:07
Ljubiša Spasojević
Za 'Ej bre

Slatko sam se nasmejao. Svaka čast na ideji.
Preporuke:
0
0
9 subota, 10 oktobar 2009 20:56
Peter RV
Da, ovo Obamino izgleda smijesno, ali moze imat i pozitivnu stranu. Kao laureat Nobelove nagrade za mir, covjek ce mozda ustuknuti da pocne nove ratove i krvoprolica, jer bi mu to pokvarilo imidz 'buduceg' mirotvorca. Vrlo vazno sto on nije nista napravio da to zasluzi, vazno je da on u to sujetno pocne da vjeruje.
U Americi su ratni huskaci vec otvorili zestoku paljbu protiv njega u ovome smislu. Strahuju da ce ga ova nagrada sprijecit da bombarduje Iran. (pravi kosmar za njih). Ostaje nam da se nadamo,barem ovoga puta, da su u pravu. Jedan gubitak momentuma u ovom trenutku mogao bi da ima fatalne posljedice za imperijalisticke planove. A, sve sto je lose za Americku Imperiju bi bila odlicna vijest za Srbe.
Naravno, moze se vrlo lako desit i suprotno. 'Lobi' Izraela ga moze primorat da nastavi dalje, da veselo baca bombe- odsad na "miroljubivi" nacin. Amerika trpi svemoguce aktove licemjerstva vrlo stojicno- ovo je jedna od onih "nemogucih mogucnosti" po kojemu je ova zemlja poznata.
Dzordz Orwell se valja od smejeha u grobu.
Preporuke:
0
0
10 subota, 10 oktobar 2009 22:05
Dejan Pavić
Ako već Mahatma Gandi nije dobio Nobelovu nagradu za mir, može je dobiti bilo ko. Ahtisari je tu nagradu dobio za izjavu '' Srbi su krivi kao narod i zaslužuju da budu kažnjeni.'' Od tada, svako od nas ima pravo da kaže ''Jevreji su krivi kao narod...'' ili ''Amerikanci su krivi kao narod...'' Naravno, ukoliko bi delili stavove dobitnika Nobelove nagrade, Martija Ahtisarija.
Siguran sam da se Mahatma ne bi dobro osećao u tom društvu.
Preporuke:
0
0
11 subota, 10 oktobar 2009 23:44
Steva Nadrljanski
Ama jok, moraće uskoro da beži iz Avganistana i iz Iraka, pa je ovo potrebno kako bi se poraz američke politike, bez obzira koliko su ljudi tamo pobili, protumači kao mirovni akt i de fakto pobeda.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 11 oktobar 2009 12:23
drasko
I te kako je Obama zasluzio Nobelovu nagradu. Vec deset meseci je predsednik SADa a jos nije poceo neki novi rat...Malo li je to drugovi?
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 11 oktobar 2009 16:44
Goran, Oslo
Na sajtu jednog od vodecih norveskih dnevnih listova (Dagbladet) neposredno nakon sto je objavljeno ko je ovogodisnji laureat Nobelove nagrade za mir pokrenuta je diskusija o odluci Nobelovog komiteta da ovogodisnju nagradu dodeli americkom predsedniku. Ucesnici diskusije su glasali da li je (li nije) odluka Komiteta ispravna. Rezultati sve govore. Od preko 60000 citalaca koji su glasali 55% je glasalo da Obama nije zasluzio da bude ovogodisnji dobitnik Nobelove nagrade za mir. 23% ucesnika ankete (diskusije) odgovorilo je da nagrada ide u prave ruke, dok 22% ucesnika nije sigurno da je Nobelov komitet ucinio pravi izbor, ali takodje nemaju nista protiv odluke da Obama dobije pomenutu nagradu. U komentaru novinara Dagbladeta stoji da se "Britanci smeju odluci, jedan islamski lider u Norveskoj je odluku nazvao dobrim vicom, dok je i sam Obama izjavio da on ne zasluzuje tu nagradu".

Nista bolji nisu ni komentari norveskih politickih eksperata i javnih licnosti. Ukratko, njihov komentar mogao bi da stane u jednu recenicu: "To je skandal". A komentari na sajtu vodeceg dnevnika u Norveskoj, "Aftenposten"-u, su vise nego negativni. Vecina Norvezana je sokirana saznanjem da je Obama dobio Nobelovu nagradu za mir. Jedan od ucesnika debate je predlozio da se i dodela Nobelove nagrade za mir preseli u Svedsku, gde se dele sve ostale nagrade. Ako je reakcija javnosti od pre dve godine - kada je Nobelova nagrada za mir otisala u ruke Al Gora - bila mlaka, a misljenja o proslogodisnjem pobedniku (M. Ahtisariju) bila podeljena, pricu koju je ove godine servirao (Nobelov) Komitet nisu cak ni Norvezani mogli da progutaju. A nema Norvezanina koji nema nekog rodjaka u Americi. Skoro 4 miliona Norvezana, potomaka prvih norveskih iseljenika na americko tlo, zivi u SAD...

Sta reci, posle svega...
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 11 oktobar 2009 18:43
Mladi DŽedaj
Kao i uvek od Nikole Tanasića, vrlo duhovit i nadahnut tekst. Stvarno ste lepo uočili paralelu između sovjetskih Lenjinovi nagrada i Nobelove. To je definitivno tačno, Nobelova nagrada je ispolitizovana, i to ne samo ona za mir. Mislim da to nije bila Nobelova želja, to su mangupi kasnije uzurpirali časno ime. Svako ima prava da dodeljuje nagrade kome hoće - ovde je prevara samo u tome što se Nobelova nagrada lažno predstavlja kao svečovečanska, opšteljudska, globalna, a suštinski je, kako je i sam autor to napisao, vezana za vrednosti i interese samo jedne, Zapadne civilizacije.

Što se tiče samog Obame - taj momak nije ni slutio šta će ga snaći u životu: da će govoriti na televiziji, da će se voziti helikopterom, rukovati se sa raznim državnicima širom sveta - a sad evo i Nobelova nagrada! Kao u filmu Forest Gamp.

Moguće je da su Obamini mentori, oni koji zapravo vladaju Amerikom iz senke, postavljaju i smenjuju predsednike, uvideli da je njihov lutak prebrzo provaljen - da nikakve suštinske promene neće doneti, da je to samo zamajavanje naroda, pa su rešili još malo da podgreju ohlađenu sarmu, ajd` da mu damo i Nobela, malo da pojačamo utisak o njemu kao državniku.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 12 oktobar 2009 18:28
vlamil
Ma, ipak to sa dodelom nagrade ide na bolje. Kad se setite da je ranije dodeljena Athisariju, a sada je mogla pasti u ruke onom političaru Žižeku - Obama je solidno, kompromisno rešenje! Šteta samo što ta nagrada nije prelazna. Da je dobiju, al` da ne mogu da je troše zbog sledećeg dobitnika. Kamata da ostane njima, da se oroči na jedno deset godina, pa da Komitet još jednom razmotri svoju odluku i eventualno odobri materijalno uživanje nagrade.
Ove "naše" banke bi tada možda podigle kamate na štednju.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 13 oktobar 2009 09:07
Branko Pavlović
Nikola, još je zanimljivije kada se pogleda koliko je Obama bio predsednik, do dana isticanja roka za kandidature za Nobelovu nagradu za mir.
11 dana.
Ako sada pogledamo na istu temu, onda je izvesno reč o nečijoj nameri da Obama dobije nagradu potpuno nezavisno čak ni od "iskazana žarke želje", "nade" ili bilo čega drugog, pošto za 11 dana baš ništa ne može da se zasluži, čak ni u ovom vremenu svakolikih fascinacija.
Oni koji su dodelili nagradu imali su naivnu želju da promovišu Obamu kao svetskog lidera, koji će ojačati uticaj razvijenog severo-zapada. Objektivno nagrada dodatno obavezuje Obamu da SAD ne započinju nove sukobe i da mora voditi oštriju politiku prema Izraelu i njegovim ambicijama da samostalno uvlači SAD u ratove. Takva politika ubrzano vodi razvijeni severno-zapadni deo planete u gubitak liderske pozicije u svetu. Oni koji dodeljuju nagradu verovatno stvarno ne vide da se njihovo bogatstvo u velikoj meri zasniva na ubijanju skoro milion Iračana i sakaćenju još oko dva miliona i sličnim poduhvatima vojske SAD (NATO). Muslimani to vide. Kina to vidi. Rusija to vidi. Južna Amerika to vidi. Afrika to jednim delom vidi.
Dodelu nagrade Obami ,ja zbog toga vidim kao veoma uspešan projekat nekih od velikih sila koje vide tu vezu.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner